BLOG - POST

samochód to miejsce.

Relacja z Muzyczny zlot dinozaurów Bałtów 2022

Cześć podróżnicy kamperami!

Chcielibyśmy Wam opowiedzieć o II Muzycznym zlocie Camperowych Dinozaurów w stylu country. Mieliśmy przyjemność wziąć udział w tym zlocie, poświęconym muzyce country i pełnym niezapomnianych chwil.

Podczas zlotu mieliśmy okazję delektować się muzyką na żywo, która wprowadzała nas w niepowtarzalny klimat country. Ta pasjonująca atmosfera z pewnością porwała serca wszystkich uczestników, tworząc niezapomniane wspomnienia.

Podczas koncertu, został rozstrzygnięty konkurs na najlepiej przystrojoną parcele w stylu dzikiego zachodu. Jedną z załóg, która wygrała byli youtuberzy Hymki. Wraz z Camperteam Świętokrzyskie, JuraPark Bałtów mieliśmy przyjemność ufundować skromne upominki.

II Muzyczny zlot Camperowych Dinozaurów w stylu country

Ale to nie wszystko! Wrzesień okazał się idealnym momentem na zwiedzanie, a my postanowiliśmy odwiedzić JuraPark Bałtów. Odkryliśmy, że ten miesiąc jest wyjątkowy ze względu na mniejszą liczbę turystów, co oznaczało łatwiejszy dostęp do wszystkich atrakcji.

Zwiedziliśmy Zwierzyniec dolny oraz przemieszczając się autobusem, odkryliśmy uroki Zwierzyńca górnego. Korzystając z kolejki grawitacyjnej i miejsc zabawowych dla dzieci, dostarczyliśmy naszym pociechom niezapomnianych przeżyć. Nie mogliśmy również przegapić odwiedzenia wioski czarownic, która w tym czasie prezentowała swoje magiczne dynie.

Nie zapomnieliśmy również o kulturalnym wzbogaceniu naszej podróży. Wybraliśmy się do Muzeum Żywej Porcelany w Ćmielowie, gdzie przeszliśmy fascynującą wycieczkę, poznając tajemnice produkcji porcelany. Aby zasmakować lokalnej kuchni, udaliśmy się na degustację wina i serów Sandomierskich, które były prawdziwym rarytasem dla podniebienia.

Muzyczny zlot dinozaurów Bałtów 2022

Udział w takim zlocie caravaningowym to nie tylko możliwość spotkania innych pasjonatów podróży kamperem, ale również szansa na wspaniałą przygodę. Spotkania takie umożliwiają nawiązywanie nowych znajomości, dzielenie się doświadczeniami i wspólną pasję do odkrywania nowych miejsc.

Zapraszam do dołączenia do społeczności podróżujących kamperem i uczestnictwa w niezwykłych zlotach caravaningowych. Czekają na Was niezapomniane chwile, przygody i możliwość eksploracji najpiękniejszych zakątków naszego kraju. Żyjmy pasją podróżowania i czerpmy radość z każdego przebytego kilometra!

Do zobaczenia na kolejnym zlocie

II Muzyczny zlot Camperowych Dinozaurów w stylu country

Zobacz nasze inne realizacje.